
JetBlue heeft bekendgemaakt dat het in de J.D. Power 2025 North America Airline Satisfaction Study is uitgeroepen tot de beste luchtvaartmaatschappij voor klanttevredenheid in business class. J.D. Power is een wereldwijd marketingonderzoeksbedrijf dat bekend staat om zijn klanttevredenheidsonderzoeken in verschillende industrieën. Het bedrijf verzamelt en analyseert de meningen van miljoenen consumenten over hun ervaringen met producten en diensten.
JetBlue behaalde ook de eerste plaats in vijf van de zeven dimensies die door J.D. Power werden geëvalueerd voor de eerste/business class, waaronder de ervaring aan boord, het luchtvaartpersoneel, het reisgemak, de prijs-kwaliteitverhouding en het vertrouwen in de luchtvaartmaatschappij. Dit onderstreept de uitmuntendheid van de Mint-ervaring en de toewijding van de luchtvaartmaatschappij aan betrouwbare en zorgzame service.
“Deze eer weerspiegelt het fantastische werk van de JetBlue-bemanning, die zich inzet om een uitzonderlijke Mint-ervaring te leveren, vanaf het moment dat ze onze voordelige tarieven boeken tot het moment dat ze naadloos hun bestemming bereiken,” aldus Marty St. George, president van JetBlue. “Mint is ontworpen om de traditionele premium reiswereld op te schudden, en deze award toont aan dat onze aanpak werkt. Via onze JetForward-strategie blijven we ons richten op waar we het beste in zijn: het bieden van geweldige service, het uitbreiden van premium ervaringen en het prioriteren van betrouwbaarheid voor onze klanten.”
Geef een reactie