
Na de ludieke actie ‘The Grand Kuip Hotel’, waarbij twee Feyenoord-supporters de kans kregen om te overnachten in voetbalstadion De Kuip, lanceert Feyenoord-shirtsponsor Prijsvrij een nieuwe actie. Samen met Feyenoord gaat de reisaanbieder op zoek naar de ‘Stem van de Kuip’.
Met de actie hopen de twee partijen de perfecte vervanger van Feyenoordspeaker Peter Houtman te vinden voor de wedstrijd van Feyenoord tegen Utrecht op 31 maart. Supporters en aspirant speakers kunnen zich vanaf nu aanmelden.
De winactie van shirtsponsor Prijsvrij geeft supporters voor het eerst de mogelijkheid om als stadionspeaker op te treden.
De eerdere campagne ‘The Grand Kuip Hotel’ brak alle records. Met de aanmeldingen zou de hele Kuip gevuld kunnen worden. Het was de best scorende een actie van Feyenoord met een partner ooit.
De ‘Stem van de Kuip’ biedt opnieuw mogelijkheden om een unieke wedstrijdbelevenis mee te maken in de Kuip, zegt Prijsvrij bij de lancering van de nieuwe actie.
De stadionspeaker kan al op 31 maart tijdens Feyenoord- FC Utrecht zijn kunsten ten gehore brengen. Bij de vervolgwedstrijden neemt Peter Houtman het weer over.
‘Peter Houtman is onvervangbaar; zijn stem is bij iedereen bekend’, zegt Stefan Wessels,
Director Brand Partnerships van Prijsvrij.
‘Maar met de ‘Stem van de Kuip’ bieden Prijsvrij en Feyenoord een unieke kans om deze legendarische rol als stadionspeaker eens te vervullen. Het is een uitdaging voor elke supporter om de jury te overtuigen.’
Deelnemen aan deze actie kan via www.prijsvrij.nl/stemvandekuip. Iedereen is uitgenodigd om mee te doen aan de winactie.
Ik zal het wel leuk vinden om dat te doen. Ik woon zelf in Amstelveen en ik ben een een Feyenoorder ik heb geen rijbewijs ik moet met openbaar vervoer alles doen als het dichterbij zou zijn zou ik lid worden van de Kuip en vaker komen daar