
Flybmi gaat per 1 september een nieuw partnership aan met Discover the World, dat de sales en marketing voor deze airline gaat verzorgen in Nederland, België, Oostenrijk, Tsjechië en Polen.
Flybmi presenteert zichzelf als ‘all-inclusive boutique luchtvaartmaatschappij’, die actief is in tien Europese landen.
De airline, die eerder dit jaar zijn naam veranderde van BMI Regional in Flybmi, heeft een all-jet-vloot bestaande uit 19 Embraer 135 en 145 vliegtuigen. De airline heeft meer dan 600 lijnvluchten per week via een netwerk van 43 bestemmingen en heeft ruim 400 medewerkers in dienst. Alle tarieven van Flybmi zijn inclusief 23 kilo ruimbagage, toegewezen zitplaatsen, gratis drankjes en snacks tijdens de vlucht en snelle check-ins van 30 minuten.
Flybmi werkt al sinds december 2016 samen met Discover the World, dat de airline in 40 landen vertegenwoordigt op het gebied van verkoop en marketing.
Discover the World is actief op het gebied van wereldwijde reisdistributie en heeft een wereldwijd netwerk van 85 kantoren in meer dan 60 landen. Hieronder valt ook de vestiging in The Base op Schiphol, waar André van der Sluis als country manager Benelux het gezicht is.