
De battle zit erop, maar de strijd gaat door. De deelnemers aan de verkiezing Reisbureau van het Jaar 2018 bezochten deze week Europa-Park om kennis en belangrijke punten te verzamelen in de verkiezingsstrijd.
De deelnemers reisden per bus (met dank aan sponsor de Jong Intra) naar het attractiepark in het zuiden van Duitsland. Daar vond de battle plaats. Tijdens een meet & greet met de sponsoren (KLM, RIU, Arubaans Verkeersbureau, Vakantiebeurs, de Jong Intra/Indonesië en Solution Trainingen) moesten de deelnemers vragen van de sponsoren beantwoorden, waarmee ze kostbare punten konden verdienen. Henk Groenen, die de marketing voor Europa-Park in de Benelux verzorgt, gaf een rondleiding door het attractiepark. Als opdracht moesten de deelnemers een offerte maken. Voor vrijwel alle deelnemers, die wel van Europa-Park hadden gehoord maar er nooit zelf waren geweest, was het bezoek aan het meermaals bekroonde attractiepark een eyeopener.
De deelnemers verbleven in één van de vijf hotels van Europa-Park, het viersterren Hotel El Andaluz. Na afloop van de drie dagen durende trip was iedereen het erover eens dat de battle een goede mix bevatte van nuttige informatie, netwerken en fun.
De volgende ronde in de verkiezing Reisbureau van het Jaar bestaat uit een bezoek van de juryleden.
Bekijk de eerste foto’s op de Facebook-pagina van TravMagazine.