(Advertorial)
Waar gaat online advertising naar toe en wat is de bijdrage van nieuwe technieken en innovatie? Op 16 november krijg je het antwoord op deze vragen en meer tijdens Emerce Performance in Pakhuis de Zwijger.
On stage dit jaar succesvolle cases en praktische learnings over Advanced SEO, SEA, CRO, big data, marketing analytics, influencer marketing, blockchain en consumentenpsychologie.
De eerste sprekers:
Esther Elberse van Bol.com. Esther is senior online marketeer innovatie en programmatic. Ze vertelt op 16 november de learnings van Bol.com’s overstap naar always-on programmatic flows en geeft inspirerende voorbeelden van de touch, tell, sell strategie.
James Prudhomme (Index Exhange). James vertelt hoe website-eigenaren hun programmatic banners aan kunnen bieden aan adverteerders via meerdere real-time veilingen (SSP’s). In Amerika is dit al een tijdje gemeengoed, maerland staat dit nog in de kinderschoenen. James zet alle pro’s en cons op een rij.
CEO van Faktor, een op Blockchain gebaseerd Identity Management platform, Tim Geenen vertelt hoe Blockchain het antwoord kan zijn op de nieuwe GDPR wet.
De overige 20 experts geven verdieping en strategisch advies over onderwerpen als automated trading, affiliate marketing, search, vergelijkers, display advertising en programmatic buying. Kortom na Performance ben je up to date over alle topics van online advertising!
TravMagazine geeft 75 euro korting op de tickets. Gebruik de promotiecode: Perf75TravMag en meld je hier aan.