
Martine de Knoop heeft per 1 september haar functie als Manager Business Development bij The Travel Club verruild voor die van Commercieel Directeur. Samen met directeur en eigenaar Jeannie Vincent gaat zij het bedrijf leiden en verder ontwikkelen.
‘We zijn trots op wat wij tot heden hebben bereikt, maar zijn nog ambitieus genoeg om dit mooie bedrijf verder uit te rollen’, zegt Vincent, die deze zomer haar derde label startte onder de naam United Travel.
Dit derde franchiselabel telt aan het einde van dit kalenderjaar tien aangesloten ZRO’s. De nieuwe formule is bedoeld voor ervaren reisagenten die willen profiteren van de collectieve voordelen van een keten, maar met behoud van eigen identiteit, inclusief handelsnaam en website. De eerste Zelfstandig Reis Ondernemers (ZRO’s) onder de vlag van United Travel zijn gestart. Aan het einde van dit kalenderjaar staat de teller op 10.
(foto: Martine de Knoop)
Onderscheiden
‘Hiermee staat het aantal franchiseformules dat we bieden op zes’, zegt Vincent. The Travel Club (leisure), The Travel Club Business, The Travel Club Groups & Incentives, YourTravel (leisure), YourTravel Business en United Travel.
‘Naast deze bestaande franchiseformules gaan we ons ook verder onderscheiden met speciale labels. In vervolg op het al bestaande label Cruise-Specialisten.nl komt er een golf-, honeymoon- en luxe label. Dit biedt ZRO’s de mogelijkheid om zich naar de klant toe te onderscheiden. Voor deze labels gaan wij graag een intensievere samenwerking aan met leveranciers.’
Inmiddels staat de teller bij The Travel Club en de andere franchiseformules op bijna 300 aangesloten ZRO’s. Dit boekjaar wordt de grens van de 100 miljoen euro omzet gepasseerd, aldus Vincent.
Foto bovenaan: Jeannie Vincent.