
Anders dan we in de reisbranche gewend zijn, gaan de klantgesprekken momenteel voornamelijk over het annuleren of verplaatsen van een geboekte reis en dit kunnen soms lastige gesprekken zijn. Klanten zijn onzeker over de situatie en vinden het prettig om gehoord te worden, maar hebben vooral ook aandacht en duidelijkheid nodig. Daarom komt Reiswerk met tips om klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Hoe leg je zo goed mogelijk de situatie uit aan klanten en hoe zorg je dat je jezelf zo klantvriendelijk en behulpzaam mogelijk opstelt?
Om hiermee te helpen heeft Reiswerk op Travel College het webinar ‘Klantgerichtheid in het klantencontact’ beschikbaar gesteld. Travel College is een online leerplatform van Reiswerk voor medewerkers in de reisbranche. ‘In deze webinar leer je hoe je de belangen van de klant kan dienen, zonder dat je de belangen van de eigen organisatie en van jezelf uit het oog verliest.’
Ben je een medewerker in de reisbranche, dan kan je na registratie op de website www.travelcollege.nl gratis starten met het webinar.