
TUI helpt SGR om TravelBird-reizigers die op dit moment in het buitenland verblijven, te ondersteunen. Er bevinden zich op dit moment ruim 6000 reizigers die een vakantie bij TravelBird geboekt hadden, in Nederland en in het buitenland. Een aantal van hen wordt mogelijk geconfronteerd met problemen, zoals hotels die betaling ter plaatse verlangen of reizigers zelfs zullen weigeren.
TravelBird-klanten die nu op reis zijn en ter plaatse tegen problemen aanlopen, kunnen contact opnemen met TUI via 088-0885840 of travelbird@tui.nl.
TravelBird-klanten die nog moeten vertrekken, kunnen met hun vragen ook terecht op mailadres travelbird@tui.nl. Of hun vakantie door kan gaan hangt van verschillende factoren af. ‘In veel gevallen kan de reis alsnog uitgevoerd worden door TUI’, aldus TUI-woordvoerder Petra Kok.
01 – November 2018
Geachte,
Graag had ik informatie gekregen over een boeking bij Travelbird. Ref : B-2167502
Kastelentour Normandié & Bretagne van 14/11 tot 18/11, en reeds volledig betaald . de reis gaat niet door,
daar Travelbird ophoud te bestaan. Wordt het gestort bedrag terug betaald ?
Hopende op een gunstig advies , dank bij voorbaat .
Mvg De Queker Fr
U kunt voor vragen hierover de website van SGR bezoeken: https://www.sgr.nl/
Geachte mevrouw/meneer,
Graag zou ik wat informatie krijgen over een reis die wij bijTravelbird geboekt hebben.De belangrijkste vraag is natuurlijk of deze door kan gaan.
Het betreft een 4daagse reis naar Londen van 3 t/m 6 december 2018 voor 4 personen.Wij verblijven daar in het Columbia Hotel.
Ons referentienummer bij TravelBird is N-21664911.
Wij vliegen met EasyJet vlucht U22152 op maandagmorgen 9.30 uur.
Reserveringsnummervlucht EVNQRJF.
Wij betreuren het zeer dat TravelBird ophoudt te bestaan, wij hebben heel goede ervaringen met deze reisorganisatie .
Hopende op een reactie van uw kant,
Met vriendelijke groet,
Fam.R.Le Cuivre
Joure
U kunt voor vragen hierover de website van SGR bezoeken: https://www.sgr.nl/