
Theo de Reus en Arjen Lutgendorff spreken met Olga Rijk (Lead Network & Resource Planning) en Karen Kuhlman (externe communicatie, PR en event specialist) van Transavia. In de podcast die is opgenomen op het hoofdkantoor van de luchtvaartmaatschappij gaat het over het Transavia-aanbod voor de zomer van 2026, het 60-jarig bestaan komt aan bod en komt het groen van Transavia van Heineken?
‘Wat ons netwerk sterk maakt, is dat we het niet alleen doen. Samenwerking met onze partners, en met name de touroperators, is echt cruciaal in het ontwikkelen en grootmaken van bestemmingen’, aldus Rijk. ‘Zij kennen de markt, weten waar de vraag ligt en welke routes potentie hebben. Dat werkt twee kanten op: wij brengen onze expertise in vanuit het vliegen en zij vanuit de reiziger. Zo ontstaan er bestemmingen die we samen kunnen ontwikkelen en laten groeien. Juist die wisselwerking maakt dat ons netwerk steeds diverser wordt en we voor steeds meer reizigers aantrekkelijk zijn. En daarom zeg ik ook altijd: blijf vooral met ideeën komen, want die hebben we hard nodig om ons netwerk stap voor stap nog beter te maken.’

‘De missie van Transavia is eigenlijk altijd hetzelfde gebleven: vliegen betaalbaar en toegankelijk houden, en mensen verbinden met hun favoriete bestemmingen, maar ook met familie en vrienden’, aldus Kuhlman. ‘Volgend jaar werk ik zelf veertig jaar bij Transavia en in die tijd is de gastvrijheid en het gevoel van samen onderweg zijn nooit veranderd. Dat zit echt in het DNA van Transavia.’
Geef een reactie