
Target Travel Marketing (TTM) bestaat dit jaar vijftenwintig jaar. Op 14 november 1990 richtte Arjan Helle het marketingbedrijf op dat later TTM zou worden. De eerste klant: het Thais Verkeersbureau.
Helle werkte als hoofdredacteur van reismagazine Azië, maar de focus werd al snel verlegd naar de VS met klanten als Alamo en een aantal Amerikaanse bestemmingen. Inmiddels is TTM een kwart eeuw verder en van klein fulfilment bureau uitgeroeid tot een full service destination marketing & PR-bureau.
Het team van TTM bestaat inmiddels uit 12 professionals. Marjolein Fraanje bijvoorbeeld, die zich nog goed weet te herinneren dat er 400 persberichten in enveloppen gestopt moesten worden en handmatig gefrankeerd. Hanny Fluit heeft de komst van de fax en het verdwijnen daarvan meegemaakt.
Tijdens het evenement IPW in Orlandoheeft TTM de vele USA-klanten bedankt met een speciale ‘TTM 25 years strong’ mok van het Nederlandse merk Delfts Blond. De eerste mokken zijn zondag uitgereikt aan Colorado Tourism Office (CTO) tijdens de jaarlijkse marketing meeting.