
De kras & win actie met kans op 28 plekken voor de Grand Prix Sunny Cars studiereis in september, is met bijna 850 deelnemers een groot succes geworden. In totaal hebben alle deelnemers samen 4.954 krasloten bij elkaar gespaard.
Mia Groote Veldman van ABC Travel heeft met 34 stuks de meeste krasloten verdiend. Afgelopen vrijdag was de laatste dag van de actieperiode die op 22 mei begon. Bijna vijf weken lang konden krasloten verdiend worden door het maken van boekingen. Daarnaast konden tijdens de actieperiode in totaal acht extra krasloten verdiend worden door het maken van de inschrijfquiz, twee e-learnings, lidmaatschap van de Facebook groep van het Sunny salesteam en het oplossen van vier vragen.
Marco Ammerlaan, director of sales Netherlands, Belgium & France bij Sunny Cars: ‘Bijna 850 deelnemers, geweldig toch. Vooraf hoopten wij op 400 deelnemers en we zouden al heel blij zijn geweest met 500. Dat het er zo veel meer zouden zijn, konden we alleen maar van dromen. Al deze deelnemers hebben zich via een kennisquiz ingeschreven, waardoor we belangrijke informatie over autohuur en Sunny Cars hebben kunnen overbrengen.’
‘Ook is een duidelijke stijging zichtbaar in het aantal boekingen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en heeft de Facebook groep van het salesteam honderden nieuwe leden. De deelnemers hebben dus flink hun best gedaan om extra krasloten te verdienen. Dat zagen we ook aan de GPS-opdrachten die we als extra spelelement hebben bedacht als voorproefje op de rally tijdens de studiereis. Maar liefst 38 reisagenten wisten al deze echte hersenkrakers op te lossen. En geloof ons, ze waren niet eenvoudig!’
Met de actie heeft Sunny Cars voor het eerst plekken op de jaarlijkse studiereis via krasloten verdeeld, zodat iedereen evenveel kans maakte. De studiereis van 25 tot en met 28 september zelf ondergaat ook een make-over. In het gloednieuwe concept, de Grand Prix Sunny Cars, draait het nog meer om de roadtrip ervaring. Het wordt een trip van drie dagen fun, kennis en spel. In vier teams van acht personen ontdekken de deelnemers aan de hand van GPS-opdrachten een populaire autohuurbestemming (dit is nog geheim) en leren de reisagenten onderweg meteen waarom een huurauto daar onmisbaar is. Én hoe je die er het beste kunt verkopen. Er gaan 32 reisagenten mee.