
TUI Nederland, dat na jaren weer op de Vakantiebeurs aanwezig was, heeft een goede beurs achter de rug, zegt general manager Arjan Kers.
Na jaren van afwezigheid was TUI dit jaar weer vertegenwoordigd met een stand op de Vakantiebeurs. Ook Kras, al een aantal jaren vaste deelnemer, had dit jaar de stand uitgebreid. Ondanks de vele aanwezige reisadviseurs, waren er veel bezoekers die een boeking wilden maken op de beurs.
‘De bezoekers waren zeer koopbereid en de veelzijdigheid van de boekingen en de brede vraag naar bestemmingen waren opvallend’, aldus Kers. ‘Ook moet je niet onderschatten wat zo’n succesvolle beurs betekent voor de teamspirit en de saamhorigheid binnen de retail-, sales- en marketingteams. Daarnaast rekenen klanten op een deelname van een groot reismerk als TUI. Persoonlijk klantcontact blijft van groot belang.’
Vakdag
Ook de aanwezigheid op de vakdag was van grote toegevoegde waarde voor de reisorganisatie. Kers: ‘Een ware ontmoetingsplaats voor onze internationale partners, relaties en ook TUI-collega’s. Met trots kijken we terug op deze week waar onze professionele reisbureaumanagers een topprestatie hebben geleverd in de prachtige hightech stand.’