
Siegersma Travel BV/Trips4U.nl in Den Bosch heeft vandaag financieel onvermogen bij SGR aangemeld. Informatie voor klanten die al op vakantie zijn, volgt zo spoedig mogelijk, meldt de SGR.
Voor zover nu bij SGR bekend zijn voor deze reizen alle betalingen gedaan en zouden deze klanten geen problemen moeten ondervinden.
Consumenten die rechtstreeks bij Siegersma Travel BV/Trips4U.nl een reis onder de SGR-garantieregeling hebben geboekt en niet meer op reis gaan, ontvangen zo spoedig mogelijk een bericht met instructies hoe zij reeds vooruitbetaalde reissommen van SGR terugbetaald kunnen krijgen.
Zij kunnen ook vooruitlopend op dit bericht via de pagina ‘Schade claimen’ op sgr.nl hun schadeclaim indienen. Hetzij online, hetzij via het ‘Schadeformulier consument’.
SGR: In alle gevallen geldt dat wij klanten dringend adviseren geen betalingen meer aan Siegersma Travel BV/Trips4U.nl te doen voor nog niet aangevangen reizen, ook niet op uitdrukkelijk verzoek van een eventueel aangewezen curator. Betalingen gedaan na 25 juli 2016 worden niet meer door SGR gegarandeerd.