
Papagayo Beach Hotel and Resort heeft de lancering van een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd, exclusief ontworpen voor zakelijke relaties en reisagenten. Met dit programma kunnen leden punten verdienen bij elke boeking die door hun bedrijf wordt gemaakt, die vervolgens weer kunnen worden ingewisseld voor verschillende resort-ervaringen.
Leden van het luxe strandresort, gelegen aan de Jan Thiel-baai op Curacao, kunnen hun punten inwisselen voor onder andere een koud flesje wijn bij aankomst op hun kamer, genieten van een heerlijk ontbijt in het restaurant, ontspannen op een van de exclusieve VIP Cabanas op het strand, of zelfs genoeg punten verzamelen voor een gratis overnachting. De keuze is daarbij helemaal aan hen.
Welkomstgeschenk
Naast de beloningen die worden aangeboden via dit programma, ontvangen leden ook een welkomstgeschenk bij elke check-in, exclusieve kortingen, verjaardag geschenken, beloningen tijdens hun verblijf, gratis overnachtingen en extra voordelen speciaal voor loyale Papagayo-klanten. “Ons Reward Program garandeert een onvergetelijk verblijf voor alle leden”, aldus CEO Hans Slier.
Meer informatie of reserveren kan op hun website, en zo meld je je aan voor het programma.