
‘De wereld staat stil… Maar wij draaien op volle toeren om voor onze klanten te zorgen en vragen te kunnen beantwoorden.’ Dit laat Klooster Reizen weten aan zijn klanten.
‘Onze eerste prioriteit zijn de klanten die zich nu in het buitenland bevinden of een reis gepland hadden staan met vertrek t/m 31 maart. We werken hard aan het inzetten van vouchers zodat u de betaalde reissom later in het jaar alsnog gebruikt kunnen worden voor een andere reis.’
‘Gelukkig hebben wij een zeer gespecialiseerd en ervaren team van reisspecialisten die al deze vragen oppakt en onze klanten zo goed als mogelijk informeert.’
‘Wij vinden dat we als betrouwbaar aanspreekpunt gewoon open moeten blijven en zullen dit voorlopig dan ook gewoon doen. Wel verzoeken wij u vriendelijk om uw vragen zoveel mogelijk via de telefoon of mail te stellen. Dit om de toeloop in onze kantoren te beperken voor uw en onze veiligheid.
Dit is zelfs voor de reiswereld een zeer uitzonderlijke periode met veel onzekerheid. We zijn dan ook trots op ons team wat zich enorm flexibel en creatief inzet om u van informatie te voorzien.’
beeld: www.kloosterreizen.nl