
KLM lanceert vrijdag de campagne ‘Never Done’ in China. Doel van de campagne is KLM’s naamsbekendheid in China te verhogen, vooral bij jongere doelgroepen (millennials). Het uitgangspunt van de campagne is dan ook om deze jonge reizigers echte (reis)ervaringen mee te geven en hen daarmee te laten zien dat KLM de juiste partner voor ze is.
Bucketlist
In twee films vertelt KLM de verhalen van Chinese millennials, die in heel Europa ‘Never Done’-ervaringen van hun bucketlist afstrepen. Van de eerste vlucht met KLM, tot haring eten in Amsterdam en een bezoekje aan een barbershop in Barcelona.
De video’s zijn in opdracht van KLM door het Amsterdamse kantoor van VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, ontwikkeld. Voor inspiratie is geput uit cultureel onderzoek, insights en data van het wereldwijde netwerk van VICE en VIRTUE
De twee video’s worden onder andere via WeChat, Youku, Weibo, de influencers en de lokale KLM kanalen gedistribueerd en getarget op Chinese steden met een hoge Millennial populatie.
Bekijk de launch video hier: https://youtu.be/ycfK1D07Nuw