
Steeds vaker roepen klanten van TravelSpirit de hulp in van zogeheten floorwalkers. Het wordt als erg positief ervaren om iemand een dag op de werkvloer te hebben. Vragen worden direct beantwoord en verbeteringen in het werkproces kunnen gelijk doorgevoerd worden. Zo ook bij Explore Tanzania. Na een dag floorwalken door Suzanne de Rooij waren veel praktische vragen beantwoord en zijn er goede verbeteringen doorgevoerd. Ook tijdens de lunch gaat het overleggen gewoon door.
‘Je ziet vaak terug dat er nog veel meer uit het systeem gehaald kan worden dan dat onze klanten doen’, zegt Suzanne de Rooij.
Nieuwe werknemers, aanpassingen in producten, andere werkwijze, zomaar wat redenen die ervoor zorgen dat niet het optimale uit de TravelSpirit software gehaald wordt. Met concrete tips en directe oplossingen wordt er snel geschakeld voor een optimaal resultaat.
‘Verhelderend, efficiënt en tijdbesparend. Doen!’ – Marjolijn van Explore Tanzania.
Meer weten over de mogelijkheden? Lees verder op de website van TravelSpirit.
Beeld: Floorwalker Suzanne bij Explore Tanzania – lunch