
Arke heeft één van haar klanten verrast met een reischeque van 25.000 euro. Ruim zevenduizend consumenten deden mee aan een winactie, waarbij ze hun vakantiebucketlist met vijf droombestemmingen konden inleveren in een Arke-winkel.
De 33-jarige Thom van Rijckevorsel uit Nieuwegein werd met een smoes naar het reisbureau gelokt, waar hij een troostprijs dacht op te halen met zijn hoogzwangere vriendin. Bij aankomst werd hij verrast door winkelmanager Shirley Beljaard, haar collega’s en Nico van der Veer, directeur Retail & Franchise bij TUI Nederland.
‘Ik win eigenlijk nooit iets, maar wilde toch een poging wagen’, aldus Rijckevorsel, die zijn ingevulde bucketlist aanvankelijk nog twee maanden in een la liet liggen. Op de lijst stonden Zuid-Afrika, China, de VS, Hongkong en India.
Volgens Van der Veer was de actie een doorslaand succes. ‘Meteen een goede gelegenheid om de naamswijziging van Arke naar TUI nog eens extra onder de aandacht te brengen.’