
Amadeus biedt een specifiek virtueel trainingsprogramma aan om reisagenten te ondersteunen met onderwerpen die specifiek gericht zijn op de ontwikkelingen rondom het coronavirus.
Zo gaat Amadeus bijvoorbeeld face-to-face trainingen vervangen door virtuele klaslokalen en wordt de catalogus van e-learningbronnen in verschillende talen uitgebreid. Voor reisbureaus zijn deze te vinden op het Amadeus Learning Universe, toegankelijk via Amadeus Service Hub.
Op de website laat Amadeus weten: ‘Onze prioriteit is om de gezondheid en het welzijn van onze medewerkers te garanderen en onze klanten te blijven ondersteunen.
We hebben nauw samengewerkt met onze klanten in alle delen van de reisindustrie om hen zo goed mogelijk te helpen door deze gecompliceerde situatie te navigeren. Omdat elke klantsituatie uniek is, spreken we individueel met hen om te zien hoe we hen en hun bedrijf het beste kunnen ondersteunen in deze moeilijke tijd. Onze teams in het hele bedrijf doen wat ze kunnen om samen met hen te staan op dit uitdagende moment.’
[…] Amadeus biedt aangepast trainingsprogramma aan Lees hier het bericht […]