
Transavia start met nieuwe online campagne om haar vluchten naar Europese bestemmingen extra te promoten. De campagne heeft de naam gekregen ‘Écht Samen’, en loopt van 21 juli tot 4 augustus. Voor reisorganisaties die zelf willen ervaren hoe het nieuwe vliegen eruit ziet, geeft de airline 5×2 prijswinnaarstickets weg.
Transavia start haar vluchten langzaam op na een lange periode van stilte. Het aantal bestemmingen en ook de frequenties zullen de komende maanden verder stijgen. Wel benadrukt Transavia dat eventuele aanscherping of aanpassing van restricties in landen vanwege het coronavirus, kunnen betekenen dat aanpassing van het vluchtschema weer noodzakelijk is.
Zelf ervaren
De campagne heeft de naam gekregen ‘Écht Samen’, en loopt van 21 juli tot 4 augustus. Omdat Transavia veel aanvragen krijgt van reisorganisaties die zelf graag willen ervaren hoe het nieuwe vakantievieren en vliegen eruit ziet en welke protocollen er op de luchthavens gelden, geeft de airline 5×2 prijswinnaarstickets. Naar Valencia – waar de campagne is opgenomen – of een andere Transavia bestemming.
Reisagenten die kans willen maken op tickets, sturen een mail naar sales.support@transavia.com én delen de video. De tickets zijn bedoeld voor een individuele studiereis (inclusief 15kg ruimbagage). Transavia levert geen transfers of accommodatie.