
Het ANVR Congres in Abu Dhabi gemist of nog even terugblikken? In deze aftermovie wordt een compleet beeld geschetst van sprekers, activiteiten en de feedback van de deelnemers.
Zo stelt Ramon Vullings dat de oplossing voor menig probleem al buiten de reisbranche is gevonden – niet navelstaren, maar de blik verruimen, is zijn boodschap. Luc Coussement van TUI doet uit de doeken hoe snelheid en klantbeleving hand in hand kunnen gaan.
Filosoof Haroon Sheikh schetste een chaotische wereld, waarbij mensen op zoek gaan naar minder voor de hand liggende bestemmingen. Virtual reality is volgens hem gunstig voor de reisbranche – de nieuwsgierigheid van mensen wordt geprikkeld en ze willen dingen zelf gaan zien en beleven.
‘Mensen blij maken met mooie schoenen en zorgen dat we als negende generatie het bedrijf niet naar de kloten helpen.’ Dat is het devies van Reynier van Bommel en zijn broers Pepijn en Floris. Van Bommel gaf een humorvol kijkje in de keuken van het befaamde schoenenmerk.
Zuidasdominee Ruben van Zwieten gaf het thema Need for Speed een draai van 180 graden: het zal allemaal wel waar zijn dat snelheid geboden is, maar vergeet niet af en toe te onthaasten.
Yuri van Geest gaf een presentatie over exponentiële organisatie: denken en handelen als een start-up: disruptie en innovatie is the way to go.
Johan van den Neste ten slotte liet zien hoe verzekeraar InShared met klanten en internet omgaan. Niks langetermijnplannen, bouw een Barbapapa-site, die je altijd en overal kunt aanpassen aan de snel veranderende markt- en klantomstandigheden.