
Tijdens de agentenavond met Grease-thema afgelopen woensdag konden de 150 aanwezige reisagenten nog een film bekijken: SJORS, the movie. Linda Andeweg (sales) zet de USP’s van Sunair nog even op een rijtje.
‘Wij kopen de hotels zelf in en kennen ons product. In beddenbanken staan vaak duizenden hotels… daar zie je door de bomen het bos niet meer’, zegt Andeweg. ‘Wij hebben ook al een voorselectie gemaakt voor de reisagent middels de labels Aanbevolen, Design en Charme. Komt de reisagent er even niet uit of heeft de klant heel specifieke wensen, dan kan er altijd contact met Sunair worden opgenomen voor persoonlijk advies. Veel van onze verkooptalenten zijn in steden geweest en kennen onze tophotels; maar ook Marc van Amsterdam en Jan-Bert Wissink worden geraadpleegd voor advies. Zij kopen zo’n 70 procent van het totale product in.’
Volgens Andeweg kan in SJORS binnen 5 minuten een complete boeking worden gemaakt inclusief ervoer en extra’s, zoals een fietstour of musical. ‘Ook kun je in het systeem snel een offerte laten opmaken, die zo naar de klant kan worden doorgestuurd, met daarin de eigen marge verwerkt zonder knip- en plakwerk. Als de klant akkoord is, kan de offerte zo in SJORS worden doorgeboekt.‘ Verder wordt elke maand een stad in de spotlight gezet. Bij boeking van die stad krijgt de klant een gratis extra, zoals een hop-on hop-off tour. Ook geeft Sunair de 100% stadsgidsen weg bij meer dan twintig steden. Verder heeft Sunair een speciale afdeling voor groepsreizen en kondigt Sunair binnenkort nieuwe studiereizen aan, naar onder andere Valencia, Wenen en New York.
Op de foto, v.l.n.r.: Marly Martens, Linda Andeweg (Sunair Sales), Kim Soer van D-reizen Maassluis (winnaar 3-daagse vliegreis Lissabon), Miranda van der Pouw-Kraan van VX Goirle (winnaar 3-daagse treinreis Londen), Miranda van den Hoff van VX Hagen (winnaar gratis plek studiereis New York) en Marja Bouwmeester (Sunair).
