Na een succesvolle editie afgelopen zomer gaat Thomas Cook ook in december weer reisagenten uit hun bed bellen om hun kennis omtrent de producten van Neckermann en Vrij Uit te testen. Ook door campagnes via social media kunnen agenten in de prijzen vallen.
Op vrijdag 21 november ontvangen alle partners van Thomas Cook een ludieke verrassing per post, op 24 november gevolgd door een mail met daarin een link naar een digitale schatkaart. De route naar de ‘schat’ kan worden bewandeld door vier weken lang elke week een opdracht uit te voeren.
Opdrachten
De eerste opdracht is om de Sentido-hotels via social media te promoten, met kans op een verblijf voor twee in één van de resorts. De tweede taak is om Happy Camp via social media onder de aandacht te brengen en een HEMA-waardebon van 75 euro te winnen. Handig voor kampeerartikelen! In week 3 is de opdracht om SunConnect enthousiast in het zonnetje te zetten op social media, met kans op een reis naar Kipriotis Village op Kos, inclusief een meet and greet met mascottes Lollo & Bernie. In de laatste week is het de bedoeling om het citytrip-aanbod van Vrij Uit op social media te belichten. Daar staat als prijs een verblijf in een Vrij Uit-hotel in de Benelux tegenover.
Dromen
Na vier weken is de schatkaart compleet en kunnen agenten puzzelen naar de code die toegang geeft tot de nachtelijke bel-actie. In de nacht van 22 op 23 december worden de best scorende reisagenten gebeld om te testen of ze alle noviteiten uit het zomerprogramma voor 2015 kunnen dromen. De winnaars maken kans op een compleet verzorgde reis naar Griekenland of Turkije, VIP-tickets voor het WK Beachvolleybal in Den Haag of een Transavia-pakket, bestaand uit een vliegtuigmodel, handdoek en beachvolleybal.