Reis Management Club: ruim 30 jaar platform voor de reisbranche
Ervaringen delen, mogelijkheden bieden tot het verdiepen van kennis en een podium bieden om te netwerken. Dat zijn enkele activiteiten van de vernieuwde Reis Management Club (RMC). Met de Reis Management Club biedt TravMagazine al meer dan 30 jaar een platform waar reisprofessionals elkaar kunnen ontmoeten en kennis en ervaringen kunnen uitwisselen. Door de loop der jaren hebben zich zo’n 1.400 reismanagers aangesloten bij de RMC.
De RMC richt zich op het management van alle reisbedrijven. Dat zijn onder andere directeuren/eigenaren van touroperators en retailbedrijven, managers, productmanagers, sales-specialisten, filiaalmanagers, maar ook ambitieuze medewerkers. Daarmee richt de RMC zich op een brede geïnteresseerde doelgroep uit de hele reisbranche.
De doelstelling van de RMC is een bijdrage te leveren aan de voortdurende kwaliteitsverbetering en professionalisering in de reisbranche. Hiermee is het RMC het ideale podium om als bedrijf zich te presenteren als belangrijke leverancier.
Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden om uw bedrijf te koppelen aan de RMC? Bekijk onderstaande mediakit voor alle mogelijkheden. (Click here for the English media-kit)