De nieuw app van Corendon, die zich in een vergevorderd stadium van ontwikkeling bevindt, wordt in eerste instantie een virtuele reisassistent. ‘Maar in de toekomst voorzie ik dat ook persoonlijk reisadvies via de app kan worden gegeven’, zegt marketingdirecteur Martin de Boer.
Op de TravConnect Technology Day gaf hij zijn publiek alvast een voorproefje van de mogelijkheden van de app. ‘Klanten worden realtime op de hoogte gehouden van nuttige info, zoals vertrektijden en gatenummers of van welke plek de transferbus vertrekt.’
Ook kunnen de hostesses op de bestemming via de app suggesties voor excursies aanreiken, wat weer extra omzet genereert.
Op den duur moet dus ook virtueel reisadvies worden gegeven. ‘De klant kan dan via een videochat met één van onze adviseurs spreken, om zijn wensen kenbaar te maken en een persoonlijk reisaanbod te krijgen.
Lees meer in TravMagazine 22 van deze week.
[…] https://www.travmagazine.nl/corendon-app-wordt-nieuwe-reisverkoper/, redactie TravMagazine, opgevraagd op 29 mei […]