
Airtrade zoekt Customer Service Representative – Bij Airtrade is het heel goed toeven
Werken bij Airtrade is leuk! Wanneer je ons kantoor in Haarlem binnenwandelt voel je meteen de dynamische ‘vibe’. Een retro lichtbak met hierop het Airtrade logo leidt de weg naar een verse Cappuccino (échte melk!). Je maakt een praatje in de ontmoetingsruimte met een Developer en grapt wat met een van onze IT-ers terwijl op 4 schermen het eerste potje Mario Kart van de dag wordt gespeeld. Je loopt naar je werkplek en denkt: vanavond weer sporten in de gratis gym! Dit kan jouw werkdag zijn. We inspireren onze medewerkers, niet alleen met een goede werkplek en enthousiaste collega’s, maar bieden onze mensen ook veel ruimte om zich te ontwikkelen.
Werk je het liefst samen met collega’s op kantoor, maar werk je ook graag een dagje thuis; kan je met verschillende applicaties tegelijkertijd werken? Spreken onze waarden jou aan, sta jij open voor kortingen op reisproducten als een reis- en annuleringsverzekering, de beste borrels, gezond fruit, een NS business-kaart en gratis sporten? Dan pas jij waarschijnlijk goed in ons team! Lees snel verder.
Wie zijn we?
Airtrade Holland biedt een unieke combinatie van Customer Service Center diensten én ontwikkelt en levert boekbare internetapplicaties aan reisorganisaties als touroperators, (online) reisbureaus, luchtvaartmaatschappijen en airports.
Daarnaast biedt irtrade ook rechtstreekse ondersteuning aan particuliere klanten die via websites losse vliegtickets of samengestelde reizen boeken (vlucht/hotel/ transfer/ autohuur). Denk hierbij aan het succesvolle KLM en Transavia Holidays.
Klanten, zowel consumenten als bedrijven, maken gebruik van ons Customer Service Center voor de afhandeling van hun boekingen. Denk hierbij ook aan het wijzigen en annuleren van boekingen of vragen over facturen en reisbescheiden, zowel over losse vliegtickets of de samengestelde reizen van KLM en Transavia Holidays.
Wat houdt de functie Customer Service Representative in?
Als Customer Service Representative (ook genoemd IATA of medewerker luchtvaart) ben jij het visitekaartje van Airtrade. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van vliegtickets, accommodatie en autohuur; ticketing werkzaamheden (o.a. refunds). Onze klanten -touroperators en reisbureaus- nemen contact met ons op naar aanleiding van hun boeking. Denk hierbij aan vragen over het wijzigen en/of annuleren van het ticket, het bijboeken van bagage, stoelen of andere diensten. Het is aan jou de taak om de klant zo goed mogelijk te helpen en van alle beschikbare informatie te voorzien. Dit alles doe je binnen een hecht en gezellig team. In deze dynamische functie is geen dag hetzelfde!
Wat vragen we van jou:
- Afgeronde opleiding op mbo 4 of hbo-niveau
- Uitstekend in Nederlands en Engels in woord en geschrift
- klant- en resultaatgericht, flexibel en verantwoordelijk
- een commerciële en proactieve instelling
- affiniteit met het werken met internet boekingsapplicaties en reserveringssystemen (bij voorkeur Amadeus)
- 24 – 39 uur per week beschikbaar
En wat hebben we jou te bieden:
- Een op maat gemaakt inwerkschema
- Een toffe job met leuke collega’s
- Een modern kantoor aan de rand van Haarlem nabij treinstation en snelweg
- Een activiteitencommissie (stoelmassage, gezonde cocktails, gezellige borrels)
- Fruit op het werk voor je vitaminenboost
- Opleidingsmogelijkheden
- Gratis sporten in de fitnessruimte
- Prima salaris in overeenstemming met de functie, leeftijd en ervaring
- 24 verlofdagen, pensioenregeling, korting op een reisverzekering, volledige reiskostenvergoeding met de NS Business card
- Thuiswerk mogelijkheden
Solliciteer direct door je brief en CV te sturen naar personeelszaken@airtrade.nl t.a.v. Fop Alers