Air France stopt met hippe Joon - TravMagazine
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Top

0 Reacties

Air France stopt met hippe Joon

Door: | 10 januari, 2019

Air France gaat stoppen met het hippe ‘lower cost’-merk Joon. Joon werd gelanceerd in 2017 met als doel ‘jonge werkende klanten, de millennials (18-35-jarigen), van wie de levensstijl draait om digitale technologie’ aan te trekken. Dat is niet gelukt, meent de airline nu. AF wil Joon nu integreren in het eigen Air France merk.

In een verklaring zei Air France  dat het heeft besloten “om een ​​project te starten dat de toekomst van het merk Joon en de integratie van Joon-medewerkers en -vliegtuigen in Air France bestudeert”. Het nieuws hing sinds de komst van de nieuwe topman Ben Smith al in de wandelgangen.

Er was al enkele maanden gespeculeerd over de toekomst van het merk en Air France zei dat:

“Ondanks de vele positieve effecten van Joon, in het bijzonder de onschatbare bijdrage van de teams bij Joon die het bedrijf lanceerden en met passie en toewijding werkten, was het merk vanaf het begin moeilijk te begrijpen voor klanten, voor werknemers, voor markten en voor investeerders. .”

 

 

(Visited 91 times, 1 visits today)

Reageer met Facebook:

Reacties:

Deel dit artikel

Reacties

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.