Onder het motto Best of TUI lanceert TUI een jaarbrochure met alle 12 unieke hotelconcepten. Arjan Kers, general manager van TUI Nederland, overhandigde het eerste exemplaar vrijdagmiddag aan Arjan Dijkshoorn van VX van der Werf in Delft.
Dijkshoorn is een van de reisagenten die input heeft gegeven voor de gids. De 332 pagina’s tellende brochure, die vooral een inspiratie-magazine is, bevat uitsluitend producten uit de hoogste commissie-categorie A.
Naast concepten als Time to Smile en Sensimar bevat de brochure ook bekende namen als Riu en Robinson. Door vooraan in de gids enkele vragen te beantwoorden over zijn vakantiewensen (waaronder sporten, eten & drinken, design) ziet de klant welk concept het beste aan zijn wens voldoet.
‘Ik wil niet oneerbiedig klinken, maar je kunt dit beschouwen als de reisbijbel van TUI’, stelde Kers. ‘Dit is een magazine dat je ook bij de kapper of tandarts zou kunnen lezen. We willen hiermee de klant en de reisagent onze unieke concepten uitleggen. En mensen inspireren een mooie reis te boeken.’
Foto: Arjan Kers, general manager van TUI Nederland (links) was samen met zijn collega’s Jeroen Otto en Suzanne Goossen naar Delft gekomen om het eerste exemplaar van de Best of TUI brochure te overhandigen aan Arjan Dijkshoorn (tweede van rechts).