De line-up voor het ANVR Reisretailsymposium op 13 april is compleet. Naast Frank Oostdam, Steven van der Heijden, Sander Janssen en Steven van Nieuwenhuijzen komt nog een reeks topnamen het programma versterken.
Oostdam (ANVR), Van der Heijden (Corendon), Janssen (Reas Reizen) en Van Nieuwenhuijzen (TUI) reageren in het Fox Theater in Hoofddorp op prikkelende statements over de toekomst van de reiswereld en delen hun visie over de bewegingen in de online en offline markt.
‘Nog even en er zijn meer ZRA’s dan reisbureaus, die als afhaalwinkel de naamsbekendheid van de touroperator verstevigen of als reisaanbieder de kost verdienen. Is dat wat de klant wil: pakketreis via het scherm en maatwerk persoonlijk?’ is één van de stellingen die behandeld wordt.
Daarnaast geeft Paul Zuijdgeest (InCompany) inzage in opvallende trends uit de Reisretailbedrijf van het Jaar verkiezing, die dit jaar als thema ‘The Bucketlist’ heeft. Blogcoach en contentstrateeg Kirsten Jassies (JustK) geeft advies over personal branding via social media en deelt de winkansen en de valkuilen voor bedrijven.
Ron Simpson (Don’t Say Nothing) brengt zijn boodschap ‘internet is niet de boosdoener maar de levensredder’ naar voren. Hij laat het publiek nadenken over de eigen proposities: hoe biedt je hetzelfde product helemaal anders aan?
Het symposium duurt van 13.30 tot 17.00 uur, waarna eveneens in het Fox Theater bekend wordt wie zich de Reisretailer van het Jaar mag noemen.
Klik hier om gratis in te schrijven voor het symposium.