Met bijna 550 gasten, een perfecte barbecue en volop drankjes heeft KLM dinsdagavond zijn traditionele Beachborrel gehouden. ‘We zullen deze avond moeilijk kunnen overtreffen, maar we gaan het volgend jaar weer proberen’, concludeerde Toon Balm, Vice President Sales & Services KLM Nederland, na afloop.
De omstandigheden waren dinsdagavond ideaal voor een barbecue met borrel aan het water. Plaats van handeling van de Jij&KLM Beachborrel was Beachclub Lust aan de Vinkeveense Plassen. Na de warme dag was het aan het water een stuk aangenamer. De barbecue was goed, er was voldoende te drinken en coverband The Originals zorgde voor de muzikale omlijsting.
‘Dit is onze manier om jullie te bedanken voor de samenwerking in het afgelopen jaar’, stelde Balm in zijn welkomstwoord. Hij benadrukte nogmaals dat KLM circa 70 procent van zijn omzet via de agent verkoopt. ‘En daar doen we graag iets voor terug.’
Balm kondigde, bijna traditie tijdens de Beachborrel, ook de start van de KLM Werelddeal Weken aan, waarvan de verkoop vrijdag 26 augustus begint.
Na de prijsuitreiking, met als hoofdprijs een vierdaagse reis naar New York voor twee personen, bleef de dansvloer (de grasmat voor het podium) nog lang vol. Balm drukte de bezoekers op het hart volgend jaar eind augustus/begin september alvast in de agenda te noteren voor de volgende Beachborrel.
Foto: de gastheren en gastvrouw van KLM (vlnr): Anton Vos (Sales Director Leisure Market), Gabriël Koetsier (Key Account Manager Leisure Market), Corinne Polderman (account support KLM Nederland) en Toon Balm (Vice President Sales & Services KLM Nederland).