Europeesche Verzekeringen trakteerde ruim honderd reisagenten op een feel good avond en gunde hen meteen een exclusieve blik op de compleet vernieuwde huisstijl.
Verdeeld over de vijf filmavonden in Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Groningen en Amersfoort ontmoet Europeesche zo’n 550 reisverkopers. Op de eerste avond in Pathé Arena werden de deelnemers door het team van Europeesche opgewacht met een drankje, konden ze op de foto met Sinterklaas en de kerstman en werd via een levendige presentatie gebrainstormd over het verzekeringsproduct. Daarna werd de avond vervolgd met een exclusieve filmvoorstelling van Pak van mijn Hart, de nieuwste Nederlandse familiefilm.
Kernwaarden
Vooraf werd op het grote bioscoopscherm de nieuwe huisstijl, inclusief aangepast logo, vertoond. De nieuwe uitstraling kon op veel waardering rekenen. Met de nieuwe uitstraling wil de Europeesche de kernwaarden bekwaam, betrokken en bevlogen benadrukken. Die komen terug via de kleuren blauw, lichtblauw en magenta. Zowel het logo als de huisstijl van alle uitingen worden aangepast.